donderdag 21 november 2013

dance4life: the story goes on

Hey! Zoals je misschien wel weet, ben ik mei met dance4life op projectreis naar Oeganda geweest. Het was een heel bijzondere ervaring. Van de reis is een filmpje gemaakt. Iedere keer dat ik het filmpje kijk, denk ik weer 'wauw, dat ik dat echt heb meegemaakt'. Maar ik realiseer me ook steeds weer hoe belangrijk het werk is dat dance4life doet. 

Als je dit allemaal nog niet wist, maar wel benieuwd bent, kan je hier het artikel lezen wat ik na de projectreis schreef.


Dit is het filmpje over de projectreis naar Oeganda. Gaaf!

Ook dit jaar is er weer een scholenproject. Dit jaar kunnen de jongeren zelf een actie opzetten om geld in te zamelen voor India of Nepal. Je kunt daarover hier meer lezen. Het toffe is dat als je 50 euro of meer inzamelt, je ook nog eens naar het event mag. 

Omdat mijn school dit jaar helaas niet meedoet, heb ik me opgegeven als vrijwilliger. Omdat ik wel heel graag nog iets voor dance4life wilde blijven doen, ben ik vrijwilliger geworden. Daarom heb ik dit jaar geholpen op de Organisatie Team-dag. Samen met de andere vrijwilligers en medewerkers heb ik workshops geleid. Ook ben ik samen met Erik Arbores en Anne Fleur kort geïnterviewd door Barry Paf. Ik vond het fantastisch nog een keer jongeren te kunnen vertellen over mijn ervaringen in Oeganda. 

Volgende week is het dance4life-event. Natuurlijk ben ik daar ook weer om te helpen. Ik heb er zin in! Ben jij er ook?

0 reacties:

Een reactie posten

Al jullie berichtjes maken me blij, dankjewel! Laat je linkje achter, want ik ben natuurlijk ook benieuwd naar wie jullie zijn :)

Blog Designed by The Single Momoirs