zondag 6 oktober 2013

I’ll always belong in the sky

Hey! Weet je nog dat ik verzoop in de regen, een natte plek kreeg op een net iets te foute plek, maar me nog altijd een held voelde voor mijn bronskleurige kistjes? Zo niet, hier kan je mijn levensverhaal lezen. Even verdwenen mijn schoenen achter de schermen. But here they are again! Gaaf zijn ze hè ^^

Ik had trouwens laatst een proefrijles. Zodra ik me had ingeschreven, had ik nachtmerries. Toen ik eenmaal in de auto zat, vond ik het best komisch. Maar mijn arme instructeur. Aan het eind vroeg ik of het niet eng was om instructeur te zijn. Tactisch antwoordde hij: "Tja, best spannend". Hij zat dan ook zowat met zijn hoofd tegen te voorruit geplakt omdat ik zijn opdracht "rem" nogal direct uitvoerde... Goed, het was pas de eerste keer in een auto. Wordt vervolgd.



Wieeeeee! 
Omdat je niet ziet hoe hard ze shinen, nog even een close-upje! 

PS. De foto's zijn gemaakt door Lune en Mooney. Neem eens een kijkje op hun supernieuwe styleblog! 

12 reacties:

  1. Leuke outfit!! :)

    Liefs
    Antoinet www.everydaychic.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ehm.... Je foto's zijn een beetje donker. Je zou licht op je outfit laten vallen, dan komen ze veel mooier uit. Nu ben je een en al schaduw en valt alles in de duisternis (wow, dat is overdreven) maar het is wel echt zonde. Als iemand je fotografeert kan je het beste met je gezicht (en kleding, vooral) richting de zon staan, dat legt meer nadruk op dat gene wat je wilt laten zien (hier dus je kleding, duh)

    Gr, Marleen

    http://passingsouls.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gaaf je kisten! Dankjewel voor je lieve reactie op m'n blog! ps. Ik heb kaartjes hihi.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. these photos make your hair shine! gorgeous! :) and thanks for the lovely comment on my blog! :)

    Metallic Paws

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw ik ben verliefd op je kisten, ze zijn echt heel gaaf!
    En ook bedankt voor het bezoeken van mijn blog :)

    Marije

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk!!

    Ik volg je via Bloglovin. Misschien heb je tijd om naar mijn blog te kijken?
    en als je het leuk vind mij terug te volgen?

    xo

    http://myblogxoxo.wordpress.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een toffe schoenen! Mooie foto's ook, van dat mooie herfstweer!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie look!

    Ik heb een giveaway op mijn blog waarbij je 2x2 VIP tickets kan winnen voor een leuke fashionparty! http://www.sarandaadriana.com/2013/10/winactie-vip-tickets-release-beast-party.html

    xxxx Saranda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat heb je een leuke stijl! heel mooi.

    Http://Glamorousvision.blogspot.com

    Glamourvision ♡

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuke outfit! Echt super toffe schoenen!

    BeantwoordenVerwijderen

Al jullie berichtjes maken me blij, dankjewel! Laat je linkje achter, want ik ben natuurlijk ook benieuwd naar wie jullie zijn :)

Blog Designed by The Single Momoirs