vrijdag 7 maart 2014

Vagues et nuages


Hey! Bretagne is mijn favoriete stukje Frankrijk. Rotsen, golven en wind. En stokbrood. Als er laag water was, konden we naar eilanden lopen waar je anders niet kon komen. Als er hoog water was, waren er woeste golven die tegen rotsen sloegen. Dreigende, donkere wolken werden afgewisseld met een straalblauwe lucht. Prachtig om te wandelen en fotograferen dus :)

Tijdens een van de wandelingen, riep er een man iets naar ons. Iets met wijn dacht ik. Maar nee, hij zei niet "vin", maar "dauphin". En jawel, een kwartiertje later zagen we dolfijnen zwemmen! Tussen de prachtige rotsen en rustige golven, kwamen de dolfijnen steeds even met hun rugvin boven de oceaan. Wauw!

Liefs, Janna


 



4 reacties:

  1. Wauw ziet er mooi uit! en wat gaaf dat je er dolfijnen heb gezien:)

    Liefs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw geweldig! Super mooie foto's ook en leuk geschreven! Zelf ben ik er nog nooit geweest maar het lijkt me wel prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw! Wat ziet dat er geweldig mooi uit, en gaaf dat er dolfijnen waren, echt supermooie foto's heb je gemaakt :)

    BeantwoordenVerwijderen

Al jullie berichtjes maken me blij, dankjewel! Laat je linkje achter, want ik ben natuurlijk ook benieuwd naar wie jullie zijn :)

Blog Designed by The Single Momoirs