maandag 23 september 2013

Tiny treasures

Hey! Al best wel een tijdje postte ik een detailfoto van mijn kamer. Ik vroeg of jullie nog meer zouden willen zien en daar werd enthousiast op gereageerd. Speciaal voor deze post stofte ik mijn hele kamer af (stiekem doe ik dat iedere zaterdag). Dit is het resultaat: 

Tekenen kan ik niet, dat heb je misschien al in deze post gezien, maar wie zegt dat je zo'n pop niet voor andere dingen kan gebruiken?

Op mijn kamer hangt zo'n supergave oude letterbak. Vroeger bewaarden ze daar drukletters in, nu hangt ie aan de muur met allemaal klein beeldjes en dingetjes erin. 

Deze schelp heb ik meegenomen uit Bretagne, Frankrijk. We hebben een hele middag schelpen staan rapen bij eb. Ik had er ook een heleboel voor vrienden meegenomen en daar "Pok eu Breiz" in geschreven, "Kus uit Bretagne" in het Bretons.

Dit kattebeeldjes en de klompjes zijn mijn favorieten in de letterbak.


Deze prachtige waaier is al heel oud en heb ik een aantal aar geleden kregen van mijn oma. De steen komt uit de Franse Alpen. Ik weet nog precies tijdens welke wandeling ik 'm heb gevonden!

3 reacties:

Al jullie berichtjes maken me blij, dankjewel! Laat je linkje achter, want ik ben natuurlijk ook benieuwd naar wie jullie zijn :)

Blog Designed by The Single Momoirs