donderdag 8 augustus 2013

J'aime... la France!

Hey! Nope, ik ben niet plotseling opgelost. Nope, ik ben niet gekidnapt naar de onderwereld. Ik ben veel in het buitenland geweest. Ik ben net terug van twee fantastische weken in Frankrijk. Daarvoor heb ik iets anders bijzonders meegemaakt in een ander land. Daar vertel ik later iets over. In mijn komende posts laat ik jullie wat foto's van Frankrijk zien, mijn favoriete land! 
Du pain, du soleil, des montagnes 

Hey! Nope, I haven't vanished into thin air. Nope, I haven't been kidnapped to the underworld. I just have been travelling a lot. I'm just back from two amazing weeks in France. Before that, I had another great experience in another country, about which I'll tell you later. In my next posts I'll show you a few pics of France, my favourite country! 
Du pain, du soleil, des montagnes 

French bread & goat cheese, do need to say more?

0 reacties:

Een reactie posten

Al jullie berichtjes maken me blij, dankjewel! Laat je linkje achter, want ik ben natuurlijk ook benieuwd naar wie jullie zijn :)

Blog Designed by The Single Momoirs