zondag 27 januari 2013

Idea: Banana Pancakes

Pannekoeken gemaakt van alleen maar bananen en eieren? Mijn vriendin Doris had dit al eens geprobeerd en vandaag heb ik ze samen met haar gemaakt. Terwijl we ze maakten, vroeg ik me nog steeds af hoe ze zouden worden. Nu kan ik je vertellen dat het heel erg lekker is! En best gezond :) Ben je benieuwd hoe dit smaakt? Probeer het eens zelf met dit recept!

Pancakes only made of bananas and eggs? My friend Doris had already tried this and today made them together with her. While making them I still wondered what they would be like. Now I can tell you it is delicious! And quite healthy :) Curious what they taste like? Try it yourself with this recipe! 


 1. Snijd de bananen in stukjes en mix ze dan tot je een bananenpapje hebt.
1. Cut the bananas in small pieces and then mix them until you have a paste.

2. Voeg de eieren toe en kluts alles door elkaar.
2. Add the eggs and whip everything together. 

3. Bak de pannekoekjes. Zorg dat er steeds genoeg olie in de pan zit.
3. Make the pancakes. Make sure there's enough oil in the pan every time you make another one.

Het is moeilijk te zeggen hoeveel bananen en eieren je nodig hebt, want we hebben alles 'op gevoel' gedaan. Ik denk dat je ongeveer twee eieren nodig hebt en drie bananen.

It's hard to tell how many eggs and bananas you need, because we did everything the way we though it would be good. But I think you might need two eggs and three bananas.

Tip: Deze pannekoekjes zijn heerlijk met een beetje bosbessenjam!
Tip: These pancakes are delicious with a dollop of blueberry marmelade!

(foto's gemaakt met Doris' camera, deels door haar, deels door mij)
(pictures made with Doris' camera, partly by her, partly by me)

9 reacties:

  1. I LOVE bananas and I LOVE pancakes! Think I know what I'm having for lunch tomorrow :D xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  2. This looks lovely! I will definetly try this! Thanks for sharing!


    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. I tried these before! yummy but I could never get mine to look nice lol.

    Metallic Paws- New giveaway up on my blog!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh ik wil dat altijd nog eens proberen! Klinkt zo lekker!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. it look like really nice!!!

    www.worldwithoutwinter.net

    I hope you like my blog!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. this looks amazing <3
    http://xtheperfectmess.blogspot.com.au

    BeantwoordenVerwijderen
  7. They tasted really good!
    Oooh and I think you have a new follower. ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Bookmarking this page, I want to try it out!

    www.studdedkisses.com

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hmm ziet er lekker uit, maar hoeveel bananen en hoe veel eieren moet je gebruiken..?

    BeantwoordenVerwijderen

Al jullie berichtjes maken me blij, dankjewel! Laat je linkje achter, want ik ben natuurlijk ook benieuwd naar wie jullie zijn :)

Blog Designed by The Single Momoirs