vrijdag 29 augustus 2014

La fin

Hey! 

23 januari 2012: Ik schreef de eerste post op mijn blog: Le début. Tweeënhalf jaar later schrijf ik de laatste post: La fin. In de tussentijd heb ik met ontzettend veel plezier geschreven over griesmeelcake met amandelen en worteltjes, photoshoots met Lune en waar het woord yo vandaan komt. Ik vond het super als lezers zeiden dat ze niet konden wachten tot ze een recept uit konden proberen of het licht in een van mijn foto's prachtig vonden. 

257 blogposts, 1765 reacties, 32655 pageviews

Verdwijn ik nu van de aardbodem? Absoluut niet! Ik ga me de komende twee jaar als kersverse promoter in de National Youth Council nog harder inzetten voor dance4life. Je kunt me dus zeker op hun blog terugvinden, maar ook op alle aankomende evenementen. Verder blijf ik lekker bezig met schrijven en fotograferen. Ik heb al een nieuw projectje bedacht dat je binnenkort vast ergens ziet verschijnen :)

Liefs!



Blog Designed by The Single Momoirs